Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı bünyesindeki, 7,7 milyon aktif karta sahip Türkiye’nin en büyük sadakat programı ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) platformu paro, ülkemizin hazır giyim alanında öne çıkan firmalarından Sarar ile güçlerini birleştirdi.
2009 yılının ilk altı ayında işlem hacmi 3,8 milyar TL’yi aşan ve üye işyeri marka sayısını 18’e çıkaran paro; Sarar müşteri kartlarının üretiminden müşteri sadakat altyapısına kadar tüm alanlarda hizmet verecek.
Mavi yıldızlı parolu kartı olanlar ve Worldcard sahipleri, artık Sarar mağazalarında da paropuan kazanıp, harcayabilecek, indirim ve kampanyalardan yararlanacaklar.
Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı bünyesindeki, önde gelen marka ve kurumlara hizmet sunan müşteri sadakat programı ve müşteri ilişkileri yönetimi platformu paro ile hazır giyim sektörünün lider markası Sarar, müşteri sadakat uygulamalarında geniş bir işbirliğine imza attı. Yeni işbirliği çerçevesinde Sarar, mavi yıldız paronun, üyelerine ekstra fırsatlar sunduğu ve müşteri sadakat uygulamalarını hayata geçirdiği 18 üye işyeri markası arasına girdi. Paro ile Sarar işbirliği, paro üyesi Sarar müşterilerinin, paronun indirim, kampanya ve avantajlarla dolu fırsatlarından yararlanmasını da sağlayacak. Sarar, bir Paro üyesi işyeri olar google reklamları ak, diğer Paro üyesi işyerleriyle sinerji yaratacak kampanya ve uygulamalara da imza atabilecek.
Paro’nun altyapısı, sadakat programlarındaki tecrübesi ve uzman kadrosunun avantajından yararlanacak olan Sarar, parolu kartlarının üretiminden, müşteri sadakat altyapısının sağlanmasına kadar tüm alanlarda parodan hizmet alacak. Paro’nun 7,7 milyon aktif kartlı müşterisine paro üzerinden ulaşarak onları tanıyacak olan Sarar; müşterilerine, paro ile farklılaşan hizmet ve kampanyalar sunarken, parolu kart sahipleri, Sarar ile ekstra kazanacaklar.
Sarar’ın paro üyesi işyeri olmasıyla birlikte, Paro ve Sarar, ilk kampanyalarını 1 Kasım’da hayata geçirdiler. 1 Kasım-10 Aralık tarihlerinde geçerli olan kampanya ile parolu kart sahipleri, kapısında mavi yıldız bulunan Sarar Mağazalarında yapacakları 300 TL’lik alışverişlerinde Sarar’da geçerli 100 TL değerinde paropuan kazanacaklar.
Tanı/Paro Genel Müdürü Engin Oytaç yaptığı açıklamada, paronun en önemli avantajının, şirketlere mevcut müşterilerini koruma ve hedeflenen profilde yeni müşteri kazanma imkanı sağlaması olduğunu belirterek “Paro’nun sadakat programı ve müşteri ilişkileri yönetimindeki gücünü, 3,5 milyon müşteri ve yıllık 1,5 milyon işlem sayısına sahip Sarar ile paylaşmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Paronun özellikleri, sektörünün önde gelen markası Sarar ile birleşince, çok güçlü uygulamaları hayata geçireceğimize, paro üye işyeri ağında ortak başarılı çalışmalara imza atacağımıza inanıyoruz. Sarar markasıyla yapmış olduğumuz işbirliği Sarar, CCS Sarar, Interview Sarar, Sarev ve Sartoria Sarar markalarını kapsayacak.” dedi. Hazır giyim sektörünün özellikle farklı kampanyalarla son derece dinamik bir sektör olduğunun altını çizen Oytaç şunları söyledi: “Hazır giyim sektörü günümüzde farklı dönemlerde indirim kampanyaları hayata geçiren son derece dinamik bir sektör. Ancak bu indirimler müşteri sadakati oluşturmak açısından yeterli değil. Bu nedenle gerek müşteriyi daha iyi tanımak, tüketim alışkanlıklarını belirlemek ve gerekse buna bağlı olarak etkili pazarlama adımları atmak açısından sadakat programlarının büyük önemi var. Sarar ile yapmış olduğumuz bu işbirliğinin böylesine dinamik bir sektörde Sarar’a büyük katkılar sağlayacağına inanıyoruz. Diğer yandan hem kadın hem erkek hem de ev tekstili ürünleriyle ülkemizin öne çıkan markalarından biri olan Sarar’ı üye işyerlerimiz arasına katmış olmanın Paro kullanıcıları açısından da büyük bir kazanç olduğunu düşünüyoruz”.
Kritik olan firma sadakat programların başlatılması değil; bu programların canlı kalması, sürekli öğrenme ve farklılaştıran uygulama olanakları sağlamasıdır.
Oytaç sözlerine şöyle devam etti. “Şirketler için doğru müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) ve sadakat programı çözümleri büyük önem taşımaktadır. Doğru yaklaşım, tüketicileri tanımak, onlara özel hizmet ve ürünler geliştirmek, ürünleri doğru zamanda, doğru yerde, doğru kanallardan doğru kampanyalarla sunmak, ve müşteri odağıyla sürekli gelişmek başarının en önemli faktörleri arasındadır. Bilgi birikimimiz, deneyimimiz ve oluşturduğumuz yapımızla, firmaları kendi sadakat programlarını yaratmak için gereken ciddi maliyetten kurtarırken müşteri tanıma amaçlı mekanizma geliştirme ve üyelik paketleri hazırlamaktan veri girişine ve saklanmasına, müşteri veri analiz ve segmentasyonundan pazarlama faaliyetlerini hayata geçirmeye kadar birçok konuda fayda ve avantaj sağlıyoruz. Müşterilerimizin üye işyerleri arasındaki sinerji ile pazarlama dünyasında farklılaşan uygulamaları hayata geçirmelerine ve daha etkin pazarlama iletişimi yapmalarına yardımcı oluyoruz. Paro, CRM uygulamalarındaki ihtiyaç duyulan hizmetleri manuel bir işlem gerektirmeden tamamen paronun entegre digital pazarlama platformu üzerinden gerçekleştiriyor.
Paro 2009’un ilk yarısında 600’ü aşkın kampanyaya imza attı. 18 üye işyeri ve 7,7 milyon aktif kartlı kullanıcımız ile, üye işyerlerinin müşteri sayısını ve alışveriş hacimlerini artırarak, ekonomik katma değer elde etmelerine imkan sağlıyoruz. 2009 yılının ilk altı ayında parolu kart işlem hacmi 3,8 milyar TL’yi aştı. 2006 yılındaki lansmanımızdan bugüne ise 18 milyar TL’ye ulaştı. Paro, tüketicilerine de toplamda 300 milyon TL’nin üzerinde kazandırdı.”
Kategori : EKONOMİ